Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az előző posztban írtam, hogy milyen érdekes is az élet, hiszen egy álmom vált valóra, ha nem is teljesen úgy, ahogy elképzeltem, de mindenképp pozitív kimenetellel.

Az üröm az örömben viszont az volt, hogy Megan, azaz Móni nem sokkal a látogatásom után eltűnt, azaz megszűnt a hírdetése és elérhetetlenné vált. Talán írta valaki, hogy abbahagyta ezt a szakmát, talán nem, mindenesetre én nagyon sajnáltam, mert terveztem, hogy visszatérek Hozzá egyrészt kipróbálni, ki tudom-e csalni belőle az orgazmust, másrészt ott volt az a popsis lehetőség ... de így jártam.

Eltelt egy kis idő és megjelent egy hírdetés, azaz egy leányzó a kedvenccé vált oldalamon. Nem sokkal később már jöttek is a beszámolók. A neve, képei alapján és azt olvasva, hogy hasonlít Megan Fox-ra, rögtön a régi kedvencem ugrott be az emlékeimbe. Azt hittem Ő tért vissza, úgyhogy telefont ragadtam. A hangja alapján nem tudtam eldönteni a dolgot, de a képek meggyőztek, hogy érdemes lesz beugranom Hozzá.

A találkozáskor rájöttem, hogy bár a név és az arc hasonlít, nem azzal találkoztam, akire számítottam ... már nem ugyanazzal a személlyel. Az arc hasonlít tényleg Megan-ra - ez nálam már nyerő rögtön - a test, mint a fényképeken, úgyhogy nem bántam meg a látogatást.

Érkezés után fürdés, majd pici szünet után megjött Ő is bugyiban és melltartóban, utóbbit le is dobta magáról, amikor az ágyra heveredtünk. Indításképp beszélgettünk kicsit - nem időhúzós! - az Ő kezdeményezésére - plusz pont - aztán egy idő után odabújt hozzám és lelkesen csókolni kezdett.

Úgy látszik szimpi voltam Neki, mert a csók nem tartozott a repertoárjába, azaz nem vállalta, ezért örültem neki, hogy velem kivételt tett. Egy darabig a nyelveink csatáztak, majd én szépen levándoroltam a kebleihez. Felváltva csókoltam a őket - tetszett Neki - aztán a bugyitól megszabadítva elhelyezkedtem a lábai között. Na itt már jöttek a kellemes hangok :)

Szeretem, ha a partner nem csöndben van, hanem hangot ad a tetszésének. Móni ilyen, kedvesen, aranyosan nyögdécselt, aztán végül el is élvezett. Én meg közben nyelvvel és az ujjaimmal fedeztem fel kívülről, belülről. Csodás érzés volt a kebleit markolászva a hamvas, nedves ölét kényeztetni.

Ezután kaptam egy kis franciát. Nekem megfelelt, jó volt. Nem mélytorkos, bár azt hiszem azt nem is vállalt, de elég kellemes volt. Sőt annyira, hogy inkább gumit kértem, aztán nyeregbe ültettem.

Jól mozgott, meg is lett a hatása. Akkorát élveztem, hogy alig tudtam tartani magam, Ő meg még rá is tett egy lapáttal. Utána viszont nem pattant le rólam, hanem még rajtam maradt - nagy plusz - amiért hálás voltam.
A tisztálkodásban aztán segített, majd mellém heveredett. Jókat beszélgettünk utána és bár lett volna kedvem, meg energiám egy második menetre is, nem eröltettem, mert jól elvoltunk így is.

Végül időn túl kezdtem meg a búcsúzást - nekem kellett kérdezgetnem, hogy nem léptem-e túl az időmet - még egy gyors zuhany is belefért, majd egy csókkal tettünk pontot a látogatásom végére.

Bár ezzel a Megan/Mónival is jól éreztem magam, valahogy nem sikerült visszakeverednem Hozzá. Később eltűnt Ő is, bár aztán újra megjelent. Még most is fel-felbukkan a hírdetése, de, mivel egy napra már csak kevés vendéget fogad és elég nehéz Őt elérni, azóta se jutottam vissza Hozzá ... talán nem is fogok.

Szerző: Rohir  2013.10.13. 01:16 Szólj hozzá!

Címkék: szex alkalmi partner

A bejegyzés trackback címe:

https://szexnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr165565657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása