Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

meganfox1.jpgÉrdekes dolgokat produkál az élet. A bevált partnerkereső oldalamon, nem sokkal azután, hogy láttam a Transformers film első részét Megan Fox-al a főszerepben (nyálcsorgatás) az egyik leányzóról azt írta valaki, hogy olyan az arca, mint Megan-nak.

A hírdető lány képeit nézegetve rögtön megindultak a gondolathullámaim no meg a vér is lefelé és erős késztetést éreztem, hogy személyesen győződjek meg a hasonlóságról. Telefonon kissé nehezen értem utol, mert mire rászántam magam a látogatásra - elötte pár hasonló kaliberű lánynál pofára estem - addigra nagyon megnőtt a népszerűsége. De pont ezért éreztem úgy, hogy nagy csalódás nem érhet, elvégre ennyien nem tévedhetnek, illetve ha ennyi embernek jó volt a tapasztalata, akkor nekem se lesz rossz. Egy hétfői napon sikerült utolérnem és rövid egyeztetés után péntekre beszéltük meg a találkát.

Pénteken erőt vett rajtam a szokásos szex-randi elötti izgatottság. Latolgattam az esélyeket és azon töprengtem, milyen "extrákat" vegyek igénybe. A kölcsönös francia benne volt az alapban, de a csók nem. Azt viszont nem akartam kihagyni. A másik "dilemma" a popó volt. Megan (azaz inkább Móni, mert ez volt a művészneve, de inkább Megan-nak nevezem a továbbiakban) ugyanis vállalt popsi-szexet, amit már egy ideje ki akartam próbálni. Ebben viszont meglehetősen gyakorlatlan voltam, azaz nem volt még "ilyen" szexpartnerrel popós tapasztalatom, ezért nem tudtam, érdemes lenne-e ezzel próbálkoznom. Végül úgy döntöttem, első alkalommal elég lesz a "sima" szex, majd legközelebb ... (akkor még nem sejtettem, hogy nem lesz legközelebb, mert látogatásom után Megan, azaz Móni eltűnt a palettáról).

Végül eljött az idő, utaztam Megan-hoz és meg is érkeztem. A helyszín elég érdekes volt. Szemmel látható volt, hogy Megan ott lakik, mert elég sok cucca hevert mindenfelé. Kissé talán kaotikusnak is nevezném a nappalit, de végül is a kanapé - ami a tett színhelyévé vált - környéke rendben volt. Gyors egyeztetés után - alap + csók - elvonultam tusolni. Eközben Ő elheveredett a kanapén és a tévén az MTV csatornát nézte. A fürdőből visszaérve azt hittem majd lehalkítja, vagy kikapcsolja a tévét, de semmi nem történt. Addigra már csak egy melltartó és bugyi volt rajta (érkezésemkor utcai ruhában volt) és úgy hevert a kanapén, hogy "na tessék itt vagyok, használj!" ... mint a fenti képen. Ez elsőre egy kicsit elkedvetlenített, de onnantól, hogy finom puszikkal kezdtem lehámozni Róla a melltartót, már teljes mértékben rám figyelt.

A teste a korának megfelelően ruganyos és gyönyörű volt. Finom, hamvas bőr, jó illat, pont kézbeillő - egyébként szilikonos - keblek, borotvált punci, formás, kerek popsi és izmos, hosszú lábak. A nyál összefutott a számban, ahogy megszabadítottam a fehérneműjétől. 

Egy darabig a kebleit kényeztettem, csókolgattam, miközben a kezeim a teste egyéb domborulatait járták be, majd csókjaimmal elindultam lefelé. Már a keblei csókolgatásánál halk sóhajokkal reagált, de amikor hamvas punciját kezdtem nyalogatni, szívogatni, a sóhajok átfordultak apró nyögésekké. Ez már sokkal jobb kedvre derített, mert "szakértő" füleim jelezték, hogy ezek bizony őszinte nyögések és semmi színészkedés nincs bennük. Vagy ha volt, akkor most azonnal megszavazok Neki egy Oscar-t! 

meganfox2.jpg

Korábban hallottam, hogy vendéggel nehezen, de inkább sehogy nem élvez el, ezért a kényeztetését nem húztam sokáig. Óvszert kértem, majd a kanapé elé térdelve szemből hatoltam be addigra nedves ölébe. Ez a póz több szempontból is kedvemre való: szabad a kezem, nyugodtan tudom markolászni a kebleket, vagy pakolászni a partner lábait és nem utolsó sorban a misszionárius póz előnyét a csókolózást is élvezni tudom. Megan pedig nem holmi gyenge puszilkodós lány volt, rendes, beleélős nyelves csókokat adott és várt el. Puha, selymes ajkai engedelmesen nyíltak szét és fogadták követelőző nyelvemet. A csókok, a látvány megtették hatásukat ... 

Miután magamhoz tértem, letisztogattam magam és Megan mellé heveredtem a kanapén. Nem pont mellé, mert ahogy én elheveredtem, Megan úgy helyezkedett el, hogy a lábaink összefonódtak és a felső testünk egy V alakot formált. Én éppen azon kezdtem el morfondírozni, hogy egy kis masszázst, vagy egy kis cirógatást el tudtam volna viselni, amikor legnagyobb megrökönyödésemre - azt hittem a tévét kezdi el nézni ebben a pózban - azt láttam, hogy a keze lassan végigsimítja kebleit, majd le a hasán a két lába között köt ki. Végül laza, apró mozdulatokkal elkezdett maszturbálni elöttem. A korábbi gondolatok azonnal kiröppentek a fejemből és egy-két másodperces tétovázás után csatlakoztam. Ő finoman irányította a kezemet, hogyan, milyen ritmusban jó neki ujjaim játéka és hamarosan halk sóhajok, majd az ismert nyögések törtek fel torkából. 

Nosza nekem se kellett több bíztatás. Lekászálódtam a kanapéról és ismét a lábai között helyezkedtem el és az ujjaim mellé a nyelvem is betársult nedves puncija kényeztetésébe. A kezét hol elhúzta és kebleit markolta, hol visszatérve engem instruált, de végül nem sikerült orgazmushoz segítenem. Egy idő elteltével széles és nyílt mosollyal az arcán kedvesen leállított, majd megdícsérte tevékenységem. Azt mondta, vendéggel ilyen közel még sosem járt az orgazmushoz, de most már inkább Ő akar engem kényeztetni. Én még szívesen tovább próbálkoztam volna, de engedtem az "erőszaknak" (amúgy is mondta, hogy nem tudna most elélvezni, bármennyire is akarta és közel járt hozzá) és hagytam kibontakozni francia tudásában.

Finoman bőnyállal varázsolta keményre a szerszámom és én a csókjait kihagyni nem akarván újból szemből csusszantam be nedves puncijába, immáron igazi misszionárius pózban. Egy darabig élveztem csókjait és teste vonaglását, majd pózt váltottunk és hátulról csodáltam meg kerek popsiját. Itt egy pillanatra felrémlett bennem, hogy most lehetne kipróbálni a popsi szexet, de kezdtem kifogyni a szuszból és ez a vérellátásomat is megváltoztatta odalenn. Egy darabig még élveztem a pózt és a látványt, de a második végkifejlet már nem jött össze. 

Ekkorra már az időm is lejárt és nem akartam visszaélni Megan jóindulatával. Egy gyors zuhanyra még elvonultam, majd csókkal búcsúzva léptem ki az ajtón.

Úgy éreztem, megvolt az összhang kettőnk között, ezt Ő is megerősítette és búcsúzáskor reményét fejezte ki, hogy újra találkozunk. Én biztosítottam róla, hogy a legközelebbi találkánk nem lesz ilyen rövid és elölről-hátulról kipróbálunk minden lehetőséget, hogy összejöjjön Neki is az élvezet, amit kedves mosollyal nyugtázott.

Sajnos a dolgaim úgy alakultak, hogy jó ideig nem tudtam eljutni Hozzá. Nehéz is volt elérni, hát még időpontot egyeztetni, s mire aktuális lett volna a következő találka, abbahagyta a hírdetést és eltűnt a szemem elől.

Azóta is fel-felrémlik bennem az elszalasztott popsi-szex lehetősége, de úgy gondolom egy álmom így is valóra vált: szexelhettem Megan Fox-al :)

Szerző: Rohir  2013.08.29. 01:09 Szólj hozzá!

Címkék: szex alkalmi partner

A bejegyzés trackback címe:

https://szexnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr315482810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása