Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nem sokkal azután, hogy megismertem az én kis Tündérkémet, a szemem elé került egy igencsak figyelemfelkeltő kép az ismert partnerkereső oldalon (a mellékelt képek illusztrációk, mellesleg Lisa Boyle-t ábrázolják)

Mondanom se kell, gyanakodva nézegettem a képeken látható Hölgy formás idomait, mert néhány rossz tapasztalat alapján nem volt bizodalmam a túl jó képekben. Bár az is igaz, Cili képei is profi műtermi fotók voltak és a képek csak megközelítették a valóságot, az annál sokkal jobb volt.

Közeledvén egy kerek évfordulós születésnapom, úgy döntöttem próbát teszek Violánál és aztán döntöm el: Cilivel, vagy Violával ünneplem meg a nevezetes eseményt.

Akkoriban Viola még adott választási lehetőséget, amiket a telefonhívásomkor szépen el is sorolt, de hozzátette, van lehetőség csomag igénybevételére is. Elsőre úgy gondoltam jó lesz nekem az, amit szimplán nyújt, a többit meg majd meglátjuk.

Későbbi látogatásaim alkalmával már a csomagot választottam és ez annyira természetessé vált, hogy a második látogatás után egyszer sem beszéltünk erről, minden természetesen jött.

De ne menjünk a dolgok elébe. A cím birtokában az új partner okozta kellemes izgalommal kísérve érkeztem meg. Rájöttem, hogy nem járok messzire Cili lakásától. A házba bejutva, a lépcsőházban az első emeletig kocogtam fel, majd a telefonon megadott ajtón kopogtam diszkréten. Az ajtó kinyílt - mögé bújt be Viola - én pedig besündörögtem a vékony résen. Mikor becsukodótt mögöttem az ajtó tudtam szemügyre venni Violát. Talán a lélegzetem is elállt egy pillanatra, mert Violának nem szimplán bombasztikus alakja van ... Ő egy igazi szex-nehézbombázó!

Talán kicsit alacsonyabb, mint Cili, de attól eltekintve egy hihetetlenül jó testű, helyes, mondhatni szép, karakteres arcú gyönyörűség! A nyál azonnal összefutott a számban és a vér azonnal lefelé kezdett vándorolni az alsó agyamba. Viola beljebb invitált és a fogadó helységként szolgáló konyha-nappaliban mégegyszer elmondta a lehetőségeket. Megmondom őszintén igen nehezemre esett koncentrálni a mondandójára. A szemem ugyanis folyamatosan lefoglalta az agyi kapacitásomat és a legnagyobb felbontásban próbálta rögzíteni Viola csodálatos körvonalait.

A vizuális örömöknek Viola vetett véget azzal, hogy megmutatta a fürdőt és a kezembe nyomott egy vastag és nagy méretű törülközőt. A fürdőben figyelmesen fogkefe, fogkrém és szájvíz is oda volt készítve (mindegyiket ki is használtam). Gyorsan beléptem a kádba és alaposan, de sietősen lemostam magamról az út porát.

A fürdés után a kis nappaliból nyíló hálóba léptem, ahol Viola már kényelembe helyezte magát a nagy, puha ágyon, legnagyobb örömömre még fehérneműben. A leányok többsége - például Cili is - az ágyban már meztelenül fogad, ami csak azért "rossz", mert így megfosztanak a vetkőztetés örömétől. Nem így Viola. A kezdeti ismerkedős beszélgetés egy idő után átment simogatásba, majd csókolgatásba. Az - általam osztogatott - csókok közben szép lassan megszabadítottam Violát a szexi fehérneműjétől, majd pár pillanat erejéig megcsodáltam tökéletes domborulatait. A csókokkal fűszerezett vetkőztetést Viola halk, majd egyre hosszabb sóhajokkal kommentált. A pozitív visszajelzés hatására én egyre nagyobb lelkesedéssel közelítettem két formás combja közé. Végül elértem célom, kényelembe helyezkedtem (közben Violának is ezt javasoltam, mármint, hogy helyezkedjen kényelembe) és lágyan elkezdtem kényeztetni ott, ahol a legdrágább és legselymesebb testrése ... akarom mondani testrésze van. A kényeztetésemnek egy idő után - melynek minden egyes másodpercét kiélveztem - meglett a kívánt hatása: Viola testén végighullámzott a gyönyör.

Örömmel vettem tudomásul, hogy ismét sikerült valakit megajándékoznom gyönyörrel és boldogan zsebeltem be az ezért járó köszönetet. Viola megdicsért, hogy milyen gyengéden és finoman kényeztettem. Jóleső érzés volt, bár ez az érzés meg se közelítette azt, amit másodperceken belül éreztem. Viola ugyanis átvette az irányítást és most Ő kezdte el végigcsókolni a testem, mígnem elért nemesebbik testrészemhez.

Mire Violához eljutottam, már volt egy-két partnerem, akivel az átlagnál jobban éreztem magam és akikkel kölcsönösen meg tudtuk egymást ajándékozni gyönyörrel, de Viola gyengédsége és francia technikája lenyűgözött elsőre. Nem tudom mi lehet emögött, hiszen már két olyan drága Hölggyel is összehozott a jó sorsom, akikkel mindent elsöprő szexuális élményem volt, de őszintén meg kell mondanom, egyikük sem tudott és tud azóta sem úgy kényeztetni, ahogyan azt Viola teszi. Ez biztos valami kémia kettőnk között.

Egy darabig önfeledten éreztem Viola francia tudását, majd kértem, hogy üljön rám és lovagoljon meg. Viola "felszerszámozott" majd nyeregbe pattant. Eszembe jutott, hogy korábban csak Cilinél gondoltam arra, hogy a látványt meg kellene egy festővel festetni és most Viola az, aki láttán ecsetért és vászonért kiáltottak a látóidegeim. Egyszerűen csodálatos látvány volt, ahogy ott mozgott rajtam Viola az érzésről nem is beszélve. Mondanom se kell, nem bírtam túl sokáig a vizuális és egyéb ingereket, vagy legalább is nem annyi ideig, amíg szerettem volna élvezni és köd borult a szememre.

Szerencsére Viola is azon kedves leányzók közé tartozott, akik tudják, mikor kell mozdulatlannak maradni és mikor mozogni, így volt időm minden téren nyugalmi helyzetben kerülni és csak ekkor csúszott le rólam. Tisztálkodás után mellém heveredett és beszélgetni kezdtünk. Szó szót követett, én próbáltam laza és mulattató lenni, Viola pedig kedves és elragadó volt, jókat kacarászott a poénjaimon. Egyszóval egymásra hangolódtunk. Egy idő után éreztem magamban elég erőt a folytatáshoz, de mielőtt jelezhettem volna, Viola kezei már akcióba is lendültek és hamarosan a szája is követte a kezét. Ismét egy szavakkal leírhatatlan francia kényeztetést kaptam, amit végre teljes egészében kiélvezhettem. Önző módon sokáig hagytam dolgozni, majd végül én is elhalmoztam minden testrészét csókjaimmal. Amikor már az Ő száját is kellemes sóhajok kezdték elhagyni, ismét védőfelszerelést kértem és ezúttal kutyus pózban hatoltam be forró és nedves ölébe.

A szeretkezésünk - mert ez bizton mondhatom nem sima szex volt - ezután változatosan folytatódott, majd egy-két póz kipróbálása után misszionáriusban, gyengéd csókok közepette ért véget. Az órára pillantva nem akartam hinni a szememnek. Jóval túlléptük az egy órát. Én szabadkozni kezdtem, de Viola gyorsan elhessegette a szavaim és később az ajándék mértékét sem hagyta megnövelni. Sőt, még egy gyors zuhanyra is volt időm.

Mindent összevetve egy csodálatos partnert találtam magamnak, akihez még a későbbiekben többször visszatértem, mindkettőnk kölcsönös örömére és gyönyörére :)

Szerző: Rohir  2012.05.02. 21:41 Szólj hozzá!

Címkék: szex alkalmi partner

A bejegyzés trackback címe:

https://szexnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr414485230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása