Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dórával több alkalommal is találkoztam, több helyszínen is, mert többször is átköltözött. Nekem a belvárosi helyszín a közlekedés miatt, a 13-ik kerületi pedig a lakás miatt tetszett nagyon. Bár az is igaz, hogy mindegyik helyen, a helyszíntől függetlenül ugyanolyan vad "csaták" folytak ...

 Dóra a nevéből következően hasonlított a képen látható Hölgyhöz, de itt hívom fel a figyelmet arra, hogy nem M. Dóráról van szó az alábbiakban. Az én Dórám nem csak magasságban de kebelméretben is alul maradt az összehasonlításban, ennek ellenére arcban hasonlítanak/hasonlítottak egymáshoz.

Első alkalommal, amikor meglátogattam, rögtön szimpatikus lett a temperamentumával és az elszántságával. Olvastam, hogy aki Hozzá megy, annak fel kell kötnie a gatyáját, de nem gondoltam, hogy ennyire. Akkoriban kezdtem azt a szokást felvenni, hogy az egy órába nem akartam mindenáron két menetet besűríteni. Ha valakivel több aktust akartam összehozni, akkor inkább több időre mentem. De akkoriban nem nagyon találtam ilyen partnert. Bőven elég volt az egy óra és az egy menet is. Dórával azonban nem lehetett lustálkodni.

Az első alkalommal jó szokásomhoz híven láttam neki a teste feltérképezésének és bár nehéz volt elszakadni a csókjaitól - igencsak érzékien és mohón csókolt - egy idő után azért csak sikerült kikötnöm a lábai között. A nyalakodásomat szemlátomást élvezte, de elélveznie - akkor még - nem sikerült és egy idő után azt javasolta, térjünk át az aktusra. A szinte már általánosnak mondható - szájjal, kéz használatát mellőzve - technikával kaptam meg a védőöltözetet, ami jó kis franciába ment át. Nekem egy kicsit vad volt a stílusa, le is kellett fékeznem néhányszor, de azért elég jó hatásfokkal dolgozott :) 
Egy darabig élveztem a kényeztetését, majd misszionárius pózt választottam. A pózokat nem nagyon szeretem váltogatni, illetve első menetben nem igazán ezért így is végeztem. Kis pihegés után - segített tisztálkodni - kaptam egy nagyon jó kis masszázst. Pici termetéhez képest igencsak erős keze volt úgyhogy nagyon jól meg tudott gyúrni. Alig fejezte be a masszázst, már a combjaimnál matatott és javasolta a második menetet. Én finoman tiltakozva inkább az Ő kényeztetését választottam, mondván nekem úgyse menne ilyen rövid idő alatt a második menet. 
El is helyezkedtem a lábai között és ezúttal siker koronázta a ténykedésemet, ami viszont bennem is megmozgatta a vért és lent éledezni kezdtem. Az orgazmus hatására Dórából kitört az erotikus vadmacska, azaz inkább oroszlán, mert óriási hévvel cuppant nemesebbik testrészemre és amint keménnyé varázsolta, szinte feldobott rá egy gumit, majd kutya pózban szinte magára rántott. A hév rám is átragadt és egyre intenzívebb mozgásba kezdtem. Dóra életre kelt a kezeim között, vadul forgatta, csavarta a csípőjét és tolta rám a fenekét. Egy idő után már szabályosan csattogtunk egymáson, folyt mind a kettőnkről az izzadtság, de nem lankadt a ritmus. Végül néhány utolsó, erőteljes lökéssel hatalmasat élveztem majd hangosan lihegve, dőltem az oldalamra, magammal húzva Őt is.
Rendesen leizzadtva, de kielégülten hevertünk percekig az ágyon. Bár hallottam, hogy Dóra nem egy szende szűz leányka, nem gondoltam volna korábban, hogy ilyen vad, elementáris szexben lesz részem. Dóra még megjegyezte, hogy nehezen szokott vendéggel elélvezni, de a franciás kényeztetésem megtette a hatását és nem csak azzal sikerült eljuttatnom a csúcsra. Ez persze hizlalta a májamat, de meg is mondtam Neki őszintén, hogy a második menetben nem rá koncentráltam, hanem csak a vad vágy vezérelt. Ezen jót mulatott, majd felvilágosított, hogy ez volt a cél.

A második alkalom kissé felemásra és viccesre sikeredett az én hibámból, na meg a szűkre szabott idő miatt. Hirtelen ötletnek engedelmeskedve hívtam fel Dórát, hogy ráér-e egy kis hancúrra. Ráért, bár csak fél órára, mert vendéget várt. Mivel két utcányira voltam csak Tőle, kaptam az alkalmon. A gyors zuhany után, az idő rövidségére tekintettel nem fordítottunk túl sok időt az előjátékra, sem Ő, sem én, hanem a kedvenc pózát választva a háta mögé kerülve kezdtük el a testmozgást. Ki voltam éhezve, így nem is tudtam túl sokáig visszatartani magam. Miután kipihegtem magam úgy gondoltam, illik viszonozni a gyönyört és a lábai közé vándoroltam, miután biztosított, hogy van elegendő szabadidőnk, nem kell a félórához mereven ragaszkodni (megjegyzem, Neki kb. negyed órás nyalakodásra volt szüksége az orgazmushoz). Én nem bántam a dolgot és lelkesen láttam neki a kényeztetéséhez. Az idő azonban röpült és bár jó úton haladtunk és már közel járt az orgazmushoz, muszáj volt abbahagyni a dolgokat, mert érkezett a következő vendég. Dóra alig akart elengedni és meg is jegyezte, hogy durva dolog így felizgatni Őt, aztán meg magára hagyni, de úgy voltam vele, hogy a következő vendég majd csak kiengeszteli és megígértem, hogy a következő alkalommal majd bepótlom az elmaradt dolgokat.

A következő alkalommal már másik helyszínen találkoztunk. A lakás kényelmesebb is volt, picit tágasabb és ami nekem fontos volt, egyedül tudott fogadni. A koreográfia az első alkalomhoz hasonlított, azzal a különbséggel, hogy a második menet során az ágy és környéke minden szegletét kipróbáltuk :)
A vége ennek is egy vad, tudatvesztéshez közeli, csattogós, kirobbanós élvezet lett. Nehezen búcsúztam el Tőle, mert a teste - amit még öltözködés közben is hozzám dörgölt - és a csókjai, amivel újra és újra "letámadott" igencsak vágykeltőek voltak, de fizikailag nem tudtam volna tartani Vele a lépést.

Ezek után az alkalmak után talán még egyszer, vagy kétszer jutottam el Hozzá, de csak fél órákra, mert valahogy nem jött össze soha a hosszabb találka. Aztán eltűnt a szemem elől, befejezte ezt a fajta munkát.

Visszaemlékezve a Vele töltött alkalmakra, még most is megbizseregnek a tagjaim és felvillannak képek, ahogy vadul összeforr a testünk. Dóra nagyon jó szexpartner volt és nagyon jól tudtunk dumálgatni is a rövid szünetekben, amiket engedélyezett :)
Hiányzik is néha a huncut mosolya és a vágyakozó pillantása és teste.

Dóra, vigyázz magadra és élj (szexelj sokat) boldogan!

Szerző: Rohir  2012.04.05. 17:41 Szólj hozzá!

Címkék: szex alkalmi partner

A bejegyzés trackback címe:

https://szexnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr804309949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása