Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fiatalkoromban gyakran fantáziáltam arról, hogy megjelenik elöttem egy tündér, lenge ruhában és teljesíti a kívánságomat. A kívánságom persze az volt, hogy vetkőzzön le és szeressen egész éjszaka. De a fantáziám sosem vált valósággá.

"- Ilyen állat márpedig nem létezik - mondta a székely bácsi, mikor meglátta a zsiráfot az állatkertben."

Ez jutott az eszembe, amikor elöször megláttam Őt, illetve a fényképeit. Az egyik internetes oldalt böngészve keresgéltem új partner után, amikor megláttam a fényképét. Egy csodálatosan szép arc nézett vissza rám. Rákattintottam a képre és elém tárult a többi kép is. Leesett az állam.

Egy gyönyörű nőt láttam, profi fotókon. Egy képtől eltekintve, amin a maga meztelen valóságában látható volt formás, gömbölyű keble, az összes többi fotó bátran megállhatta volna helyét egy elit modell ügynökség portfólióján. Hihetetlenül bájos arc, izgató, már-már huncut tekintet, csodás barna haj, vékony, formás test. Elbűvölő kecsesség. Talán ez a két szó jellemezné legjobban azt, amit a képeken láttam. Sokáig tanakodtam magamban, hogy meglátogassam-e. Futottam már bele néhány virtuális pofonba, amikor ilyen kvalitású hölgyet látogattam meg és nem akartam újból csalódni. A képek túl tökéletesnek tűntek. Tartottam tőle, hogy a valóság távol áll a képektől, vagy a szép külső egy számomra nem megfelelő belsőt takar.

A lány képei azonban nem hagytak nyugodni. Újból és újból megnéztem őket. Majd egy hét telt el ilyen tipródásban, míg végül rászántam magam és felhívtam telefonon. Az első próbálkozások sikertelenek voltak. A telefon kicsengett de nem vette fel senki. Kora délután azonban megcsörrent a telefonom. Ő volt az. Kedves hangon elnézést kért, hogy elfoglaltsága miatt nem tudta korábban felvenni a telefont. Én persze elnéztem Neki, hiszen én sem örülnék, ha a társaságomban lévő hölgy állandóan felkapdosná a telefont. Még mielőtt bármiről szó esett volna, mondtam Neki, hogy visszahívom, ne az Ő számlájára menjen a beszélgetés. Így is lett. Visszahívtam. Bársonyos hangon elmondta, hogy merrefelé keressem, ha meg akarom látogatni, majd egyeztettünk egy időpontot későbbre a héten (akkoriban még aznapra soha nem fogadott el bejelentkezést, szerette előre kialakítani a heti beosztását).

A megbeszélt napon izgatottan készülődtem a találkozóra. Vettem egy apróságot egy csemege boltban és elindultam a megadott címre. Induláskor írtam egy sms-t, hogy biztos lehessen benne, nem vár feleslegesen, amire válaszul, szintén sms-ben megkaptam a pontos címet és a bejutáshoz szükséges kódot. Nem túl hosszú utazás után megérkeztem a megadott címre. Bepötyögtem a kaputelefon kódját, majd a halk sípolásra belöktem a kapu ajtaját. Bár szeretek gyalog menni sok helyre, most inkább a liftet választottam. A liftben egy tükörben szemlélgettem magam. Próbáltam felmérni, vajon idegen szemmel milyen látványt nyújthatok. Reménykedtem, hogy annyira azért nem lehangoló a látvány. Valamiért úgy éreztem, most külsőleg is ki kell tennem magamért. A lift finom zökkenéssel állt meg. Kiléptem és jobbra fordulva pár lépés után megérkeztem az sms-ben szereplő ajtó elé. A kezem éppen elindult, hogy diszkréten kopogtassak, amikor meghallottam a kulccsörgést a túloldalon. Szemem az ajtón lévő kukucskálóra esett. Tehát innen tudta, hogy már itt vagyok. Közben kinyílt az ajtó és én szembe találtam magam Cilivel.

Más hölgyeknél tett látogatásaim alkalmával, az ajtó mindig csak félig nyílt ki és az ajtó mögött "rejtőzködött" a vendéglátóm, így mindig csak az ajtón belépve tudtam "felmérni" kihez is van szerencsém. Most azonban az ajtó szélesre tárult és ott állt a maga csodálni való szépségében a vendéglátóm. Nyár lévén egy rövid short és egy keveset takaró, kockás mintás kis top volt rajta. Kedves mosollyal nyugtázta megnyúlt ábrázatom. Talán még a szájam is eltátottam csodálatomban, miközben behívott az előszobába. Csak itt jött meg a hangom. Bemutatkoztam és zavartan átadtam a kis ajándékomat. Még korábban, egy hozzám hasonlóan édesszájú vendéglátómnál szoktam hozzá, hogy valamilyen édességet viszek ajándékba, ezzel oldva kicsit a kezdeti feszültséget. Ő erre rögtön átölelt és puszit nyomott az arcomra, majd beljebb invitált.

A nappaliba belépve hellyel kínált a kanapén majd frissítő üdítőt hozott mindkettőnknek. Én közben folyamatosan Őt néztem, de legfőképp a csodálatos testét. Kortyoltam egyet az italból, majd leraktam a dohányzóasztalra. Ebben a pillanatban Cili az ölembe fészkelődött hosszú lábait a kanapéra felrakva.
- Így sokkal kényelmesebb - mosolygott fel rám.
Valóban, sokkal kényelmesebb volt. Kezem a csupasz derekán pihent, az arcom pedig csak centiméterekre volt az övétől. Semmiségekről kezdtünk el beszélgetni a kezem pedig lassan önálló életre kelve finoman elkezdte feltérképezni puha hajlatait és domborulatait. Nem akarván letámadni már rögtön az első percekben, a kezem csak a csupasz részeket, a derekát és a feszes, izmos combját cirógatta. Egy idő után azonban nem tudtam megálljt parancsolni és a tenyerem finoman ráborult a keblére. Valamit éppen magyarázott, egy pillanatra elakadt de azért a mondatot még befejezte, aztán odahajolt és egy finom csókot lehellt a szájamra.
- Azt hiszem itt az ideje, hogy átmenjünk a másik szobába.

Felkelt az ölemből és huncutul visszanézve rám ellibegett a hálószoba felé. Én követtem. A hálóban az onnan nyíló fürdőszobába terelt, megmutatta mit, merre találok, majd kiment. Diszkrét félhomály uralkodott a fürdőben. A mosdókagylón bontatlan fogkefe és egy flakon szájvíz volt kikészítve, a törülközőszárítón hatalmas frottír törülköző. Gyorsan lekaptam magamról a ruhát és a fali akasztóra aggattam a darabokat. Beálltam a zuhanyzóba és élveztem a kinti hőség után a langyos vizet a testemen. Mialatt folyt rám a víz, gyorsan megmostam a fogam és a biztonság kedvéért még szájvízzel is átöblögettem a szájam. Cili puha csókja sokat ígérő volt, nem akartam elrontani kellemetlen mozzanatokkal a későbbieket. Mire kikászálódtam a zuhanyzóból és többé-kevésbé szárazra töröltem magam, Cili már a hálószobában feküdt, a hálót szinte teljes egészében elfoglaló franciaágyban. Onnan leskelődött be mosolyogva, miközben a törülközővel bírkóztam.
Nocsak, gondoltam magamban, most megfordult a helyzet. Nem én gyönyörködöm a partnerben, hanem Ő néz engem.

Belépve a hálóba, immáron felfrissülve ott várt Cili, aranybarnára sült észbontóan formás meztelen testével. Egy pillanatra megálltam, hogy szemügyre vegyem és megpróbáljam belevésni az agyamba a látványt.
- Valami baj van? - kérdezte egy picit meghökkenve.
- Nem ... semmi baj nincs. Csak gyönyörködöm a látványban - mondtam kissé rekedt hangon.
Halkan felkacagott és az ágyra invitált. Elhelyezkedtem mellette és immár mindenféle textil akadálytól mentesen tudtam végigsimogatni a testét. Közelebb húzódott és lágyan elkezdte csókolni a számat. A testem azonnal pozitívan reagált Cili közeledésére. Próbáltam én is finoman viszonozni a csókokat, de a vágy egyre jobban eluralkodott rajtam. Közben az Ő keze is vándorútra indult rajtam és amikor a combjaim tövéhez ért, meglepetten sóhajtott fel.
- Hohó, itt valaki nagyon lelkes hangulatban van.
- Csodálkozol? - kérdeztem elfúló hangon, miközben kezével cirógatni kezdett OTT. - Ilyen Nő mellett az lenne a furcsa, ha nem lenne valaki lelkes.
- Aranyos vagy - mondta, de nem hagytam tovább beszélni és most én vettem a kezembe az irányítást.
Gyengéden lefejtettem a kezeit magamról és finoman a hátára fektettem, majd elkezdtem végigcsókolni a testét. Cili megértette a szándékom és úgy helyezkedett az ágyon, hogy én is kényelmesen tudjak feküdni. A csókjaimmal bejártam a kebleit és bár nehéz volt a két formás halmocskától elszakadni, tovább folytattam a kényeztetést lefelé, míg nem elértem a combjaihoz.

Elöször bársonyos bőrét csókolgattam a combjain, lassan haladva a célom felé, egyre kisebb köröket rajzolva képzeletben, végül elértem a gyönyörök forrásához. Még most is a számban érzem testének ízét, orromban finom illatát. Nem lehet szavakkal leírni azt az érzést, ami elfog akkor, amikor Őt csókolhatom Ott. Teste elöször mozdulatlan, de az idő múltával lassan életre kel. Halk sóhajokkal nyugtázta, amikor jó úton jártam és egy idő után kezei is megmozdultak. Hol saját magát, hol engem simogatott miközben egyre jobban belelovalta magát a gyönyörbe. Engem mindig is felizgat az, ha a partneremnek gyönyört adhatok, s nem történt ez másként Cilivel sem. Két érzés viaskodik bennem ilyenkor. Egyrészt az, hogy behatolhassak végre a partner testébe és szorosan összesimulva érezhessem a testét, másrészt az, hogy eljuttassam őt a gyönyör birodalmába. Cili azonban nem hagyott választási lehetőséget nekem. Amikor már úgy éreztem, hogy közel jár a gyönyör kapujához, hirtelen felült és finoman, de határozottan eltolt magától. Egy pillanatra értetlenül néztem rá, eközben Ő már a kis csomagot bontogatta mellettem, majd megint csak gyengéden, de ellentmondást nem tűrően hanyatt fektetett.

A kis csomag tartalmát óvatosan meredező férfiasságomra húzta ... a szájával. Ami vér eddig a fejemben lüktetett, most mind lefelé kezdett áramlani, megtöltve a kis barlangos testekbe. De alig kezdtem el élvezni a helyzetet, Cili már abba is hagyta a kényeztetésem és a következő pillanatban már fölém helyezkedett és elégedett sóhajjal ereszkedett rám.

Az első pillanatban mozdulatlanok voltunk mind a ketten, majd Ő kezdett el rajtam lassan, majd kicsit gyorsabban mozogni. Én sem akartam lustán heverészni, de a vágytól fátyolos hangon csak annyit mondott:
- Ne mozdulj!
Elértettem a szándékát és bár nehezemre esett hullámzó testét érezni és mozdulatlannak maradni, engedelmeskedtem a kérésének. De hogy ne maradjak teljesen mozdulatlan, kezeimmel hol a kebleit, hol kerek csipőjét, fenekét simogattam, markoltam. Ő hol hozzám simult, csókolt, hol kissé eltávolodott. Nem tudom mennyi idő telt el így, talán fél óra, talán csak egy perc, elveszítettem az időérzékemet. Csak arra tudtam koncentrálni, csak azt láttam éreztem, hogy valóra vált egy álmom, egy tündérrel szeretkezem.
A lágy mozgás egyszer csak kezdett felgyorsulni és éreztem, hogy nem fogom tudni tovább tartani magam. Mintha zuhannék, úgy kapaszkodtam Cili csípőjébe, amikor elborított a gyönyör és csak homályosan jutottak el a fülembe az Ő gyönyörének hangjai. Bár Ő mozgott többet, nekem remegtek a tagjaim a kielégülés után. A szemem alig bírtam kinyitni, de muszáj volt. Látni akartam csodálatos, kívánatos testét, ahogy még rajtam ül.
Fátyolos tekintettel nézett rám és mint egy macska, a kinyalt tejszínes táltól felállva, úgy mozdult meg Ő is. Ha macskák lettünk volna, szerintem mind a ketten hangosan doromboltunk volna.

Ahogy eltávolodott tőlem, akkor vettem észre mennyire megfeszültek az izmaim. Elégedetten ernyesztettem el őket. Ő felállt és kis törlőkendőket varázsolt elő valahonnan. Gyengéden megtörülgetett, majd mellém feküdt.

A még hátralévő időt beszélgetéssel és egymás cirógatásával töltöttük el. Majd amikor eljött az idő, felkászálódtam az ágyról és mégegyszer lezuhanyoztam. Ezalatt Cili felkapott egy fürdőköpenyt és rendbe rakta utánunk az ágyat. Miután felöltöztem, kézenfogva kísért az ajtóig, ahol még egy ölelést és csókot kaptam búcsúzóul.
A csókja ismét felébresztette bennem a vágyat, mondtam is Neki, hogy nem szép távozáskor maradásra buzdítani a vendéget, amire halk kacagással reagált.
- Legalább látlak még - mondta mosolyogva.
- Abban biztos lehetsz - válaszoltam magabiztosan és már el is határoztam, hogy legközelebb nem csak röpke egy órát szentelek az én különbejáratú tündéremnek.

Még egy utolsó ölelést és csókot adva Neki kiléptem azon az ajtón, ami elött több, mint egy órával azelőtt bizonytalanul álltam meg. De most már biztos voltam abban, hogy jól döntöttem és áldottam a szerencsémet, hogy egy ilyen rikta kincset találtam.

Áldottam a jó sorsot, hogy egy igazi, hús-vér tündér lett a szeretőm.
 

Szerző: Rohir  2012.02.25. 00:00 Szólj hozzá!

Címkék: szex alkalmi partner

A bejegyzés trackback címe:

https://szexnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr14129553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása