Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az előzmények szerintem nem lepnek meg senkit. Azt kell hogy mondjam, én is beleestem abba a hibába, hogy túl okosnak képzeltem magam.

"Soha ne mondd, hogy soha" - tartja a mondás és nagyon igaza van. Azóta, hogy finoman szólva koppantam, mint egyszeri bázis ugró, aki esernyőt vitt magával ejtőernyő helyett, nos azóta óvatosan nyilvánítok véleményt. Nem beszélek magas lóról, nem ítélek el senkit - na jó ez sem igaz teljesen - de legalább is nem olyan vehemensen és mindenképp megpróbálok elnéző lenni. Mert vannak olyan helyzetek, amikor a korábban kialakított, sziklaszilárd álláspont úgy dől meg, mint a rosszul épített pisai ferde torony.

De nem akarom túl sokáig ragozni a dolgokat, nem erről akartam írni, azaz erről, de nem magamról. A lényeg az, hogy úgy döntöttem, hogy alkalmi partner után nézek.

Három választási lehetőségem volt (mármint azon belül, hogy úgy csinálok, mintha mise történt volna és élem tovább a házas életet):
1. keresek egy nőt az ismeretségi körben, aki hajlandó közelebbi ismeretségbe kerülni velem
2. összeszedek valahol egy ismeretlen hölgyet és azzal kezdek kavarni
3. szétnézek az erotikus online piacon

Az első lehetőség meglehetősen zűrös lett volna és igencsak kétes kimenetelű. Vagy szimplán képen vágnak egy szívlapáttal, vagy még meg is tapostatnak egy elefánttal. Egyszóval esélytelen lett volna a dolog, bár egy-két nőszemélyből kinézném, hogy rá lehessen venni egy hancúrra, de túl problémás lenne.

A második lehetőséghez nem volt időm és pénzem se nagyon, mert hát a vadászathoz meglehetősen sok pénzt kellett volna felvillantanom. De főleg az idővel álltam hadilábon, hiszen nehezen lehet kimagyarázni, hogy miért bulizik a munkahelyi csapat minden pénteken és azon miért kötelező mindig résztvenni. Másrészt a szórakozó vagy egyéb helyeken felszedett leányzók vagy a minél több pénzre mennek rá és tetemes költségek után hajlandóak csak gerincre vágódni, vagy pedig el akarják vetetni magukat, ami nálam megint csak nem pálya.

Én megmondom őszintén a legegyszerűbb utat választottam, a harmadik lehetőséget. Azok a leányzók, akik a szakmák egyik legősibbjét választják, nem várnak el szép szavakat, nem akarnak folyamatosan ajándékokat kapni és nem fognak hivogatni váratlan pillanatokban, kényelmetlen helyzetbe keverve minket. Ezek a lányok korrektül elmondják - már amelyik nem túl buta ehhez - hogy mit és mennyiért vállalnak, azt hányszor és mennyi idő alatt. Pont.
Odamész, átadod a pénzt, kapsz egy nőt fél, egy, vagy akár több órára és kész. Nincs órákon át tartó beszélgetős előjáték, nincs szerencsétlenkedés, nincsenek félreértett mondatok. Egyszerűen csak szex van.

Mostanság már több megbízható oldalon hirdetnek lányok. A kezdeti nagy fellendülést kihasználó sok-sok gagyi hirdető oldal eltűnt és megmaradt a krém. Ezeken az oldalakon korrektül le van írva, hogy ki, mire hajlandó. Tiszta sor.
Annak idején, amikor elkezdtem ezt a fajta partner keresést, még nem volt ennyire tiszta a helyzet. Nagyon sok kamu hirdetés volt fenn az interneten és nehezen lehetett kiszűrni, hogy a hirdetés mellé rakott képek valódiak-e vagy sem. Az első leányzó, akit kinéztem, túl tökéletesnek tűnt és kissé gyanús is volt, de a hirdető oldalnak volt egy fórum szerűsége, amin többen megerősítették, hogy igen, tényleg úgy néz ki a leányzó, mint a képeken.

Edina

Edinát természetesen nem így hívják és nem is így hívták, de úgy vagyok ezzel, hogy nem szeretnék ezzel senkit kellemetlen helyzetbe hozni. Aki a kép alapján felismeri a leányzót, nos annak gratula és őszinte irígykedésem, már amennyiben mostanában látta Edinát ebben a felszerelésben.

Még most is emlékszem az első (merthogy többször is voltam Nála) találkozásunkra. Ugyanolyan hideg, havazós nap volt, mint amilyen például ma (azaz tegnap). Én a munkahelyemről ugrottam el egy kibővített ebédszünetre, miután előző nap sikerült felhívnom telefonon és lefoglalni az ébredése utáni első időpontot. A drága ugyanis délig aludt és a kicsit késői reggeli elfogyasztása után kezdett el vendégeket fogadni 1 órakor. Igaz, ha jól emlékszem hajnalig fenn volt és "dolgozott", tehát kijárt Neki az alvás.

Tehát ott toporogtam a megadott cím közelében a hóesésben és telefonáltam Edinának a bejutáshoz szükséges információkért. Azaz csak telefonáltam volna, de Edina telefonja ki volt kapcsolva. Tíz perc elteltével kissé ideges lettem, hogy engem itten most átvágtak, de a türelmes próbálkozásnak meglett az eredménye: egyszer csak kicsöngött a telefon. Másodjára már fel is vette és kissé álmatag hangon megadta a pontos címet és a kapucsengő kódját. Kissé izgatottan léptem be a házba, majd a lakásba, hogy vajon ki fog engem fogadni, de a látvány sokkal jobb volt az elképzelteknél.

Most akkor hagyok pár percet, legeltessétek a szemetek a képen és sírjatok, hogy nem láttátok élőben ...

... na tehát gondolhatjátok mit éreztem, amikor megláttam Edinát. Az arca, ami értelemszerűen nem látszódik, nagyon helyes volt. Igaz viszonylag sokáig nem is láttam az arcát, a keblei annyira vonzották a tekintetem. El se akartam hinni, hogy én ezzel a bomba testű Nővel fogok hamarosan egy ágyon hemperegni.

Kezdésnek leültetett egy kanapéra és hivatalos hangon elsorolta, hogy mik közül választhatok. Akkoriban még sok mindennel nem voltam tisztában és visszanézve az akkori teljesítményemre, bevallom, pocsék szerető voltam. Így nem kértem a csókolózáson kívül semmi extrát - a KF (azaz kölcsönös francia, magyarán a lehetőség, hogy én is kényeztethessem orálisan) például extra volt Edinánál. A körülmények tisztázása után egy törülközővel a kezemben elvonultam a fürdőbe. Vegyes érzésekkel raktam le a ruhámat és fürödtem meg. A korábban megmutatott szobába a derekam köré tekert törülközőben léptem be, ahol Edina épp a lepedőt rakta fel a kényelmes franciaágyra. Akkor egy egyrészes, testresimuló, lyukacsos kezeslábas ruhaizé volt rajta.


Nem egészen ez, de valami hasonló. Amikor beléptem a szobába, hogy "kész vagyok", Ő egy másodperc alatt ledobta magáról a cuccot és kedvesen közölte, hogy egy perc és jön Ő is, majd ellibegett a fürdő felé. Én próbáltam a nyelvemet visszatuszkolni a szájamba és magamban már mindenféle dolgokat vizionáltam. Kisvártatva visszajött, immáron lezuhanyozva, meztelenül, gyönyörűen és leheveredett az ágyra.

Én, kissé zavarban a számomra még szokatlan helyzetben, nem tudtam mit csináljak, elterültem az ágyon karnyújtásnyi távolságra és megpróbáltam valamiféle beszélgetést kezdeményezni. Edina kedvesen válaszolgatott, majd közelebb csúszott és simogatni kezdett. Ettől már bátorságot kaptam és a kezem végre rásimult a tökéletes keblekre. Nem emlékszem már pontosan a részletekre, de egy finom francia után papás-mamás pózban csúsztam be a simára borotvált puncijába. Aki szexelt már tökéletes testű nővel, az tudja mit érezhettem akkor, vagy legalább is el tudja képzelni, vizuálisan milyen gyönyör töltött el. A látvány és a mozdulatok megtették a magukét és elrepítettek a gyönyör birodalmába. Az első menet után kényelmesen elheveredtünk mind a ketten és beszélgetni kezdtünk. Szimpatikus lehettem Neki, mert személyes dolgokat is elmondott magáról.
Egy kis idő után második menetet kezdeményezett egy kis franciával. Elsőre újból a misszionárius pózt választottam, de amikor rákérdezett, nem akarok-e pózt váltani, örömmel fogadtam kérdést és fordultam át kutyus pózba. Mondhatom innen se volt rossz látvány. Így mozogtunk még egy darabig, de már nem volt bennem sok erő, ezért egy idő után le is lankadtam. Ő még becsületesen próbált dolgozni a második befejezésért, de nem jött össze. Ezért kicsit el is "keseredett" és megígérte, hogy legközelebb nem hagyja annyiban a dolgot (és valóban, a második látogatás alkalmával abszolváltuk a két fullos menetet).

Az időm közben letelt, bár nem szólt egy szót sem, hogy mennem kellene, én azért figyeltem az órát. Felöltöztem és elbúcsúztam Edinától.

Így ért véget az első alkalmi szex-kalandom. Így indultam el és csatlakoztam az alkalmi szexelők népes táborához aminek azóta is tagja vagyok.

Bár nem hiszem, hogy Ő olvasni fogja ezt a blogot, de azért így a távolból:

Köszönöm Edina a közös együttléteket és azt, hogy a szeretőd lehettem!

Szerző: Rohir  2012.02.16. 00:00 Szólj hozzá!

Címkék: szex alkalmi partner

A bejegyzés trackback címe:

https://szexnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr74115701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása